Тест літніх шин розміру від експертів "За кермом"
Експерти «За кермом» протестували 12 комплектів літніх шин для автомобілів гольф-класу в розмірі 225/45 R17. У нас все не так, як у Європі з її гарними дорогами. Наприклад, там шини розмірністю 225/45 R17 - найпоширеніші, це початковий рівень для нових автомобілів гольф-класу. А у нас в такі зазвичай взувають потужні версії. А ще це найбільш доступний і поширений тюнінг: на широких «лаптях» навіть недорога машина виглядає куди крутіше. Є попит - буде і пропозиція. Вибір таких шин на нашому ринку величезний. У цієї розмірності представлені практично всі бренди - від топових до дешевих.
Список протестованих шин:
- Belshina ArtMotion HP
- Cordiant Sport 3
- Dunlop SP Sport FM800
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
- GT Radial SportActive
- Hankook Ventus S1 evo2 K117
- Matador MP 47 Hectorra 3
- Nokian Hakka Blue 2
- Nokian Nordman SZ
- Pirelli PZero
- Toyo Proxes Sport
- Triangle Sportex TSH11
РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТІВ
Гальмування на мокрому покритті (80-5 км/год)
Гальмівний шлях, метри
Гальмування на сухому покритті (100-5 км/год)
Гальмівний шлях, метри
Переставка на мокрому покритті
Швидкість виконання маневру, км/год
Переставка на сухому покритті
Швидкість виконання маневру, км/год
Витрата палива на 90 км/год
Витрата палива, л/100км
Витрата палива на 60 км/год
Витрата палива, л/100км
Підсумкова таблиця
Місце | Модель шини | Думка експертів |
1 | Pirelli PZero | |
| Набрані бали: 952 з 1000 Сегмент: преміум Країна виробництва: Італія Твердість по Шору до тестів ,од.: 72 Ціна/якість : 8,72 + Кращі зчіпні властивості + Найвища швидкість виконання переставки на мокрому покритті, висока — на сухому + Суперчеткое проходження курсу + Відмінна керованість при виконанні екстремальних маневрів + Нескромне витрата палива при швидкості 90 км/год + Зауваження з приводу комфортності | |
2 | Nokian Hakka Blue 2 |
|
Набрані бали: 938 з 1000
Країна виробництва: Фінляндія Твердість по Шору до тестів ,од.: 71 Ціна/якість : 6,61 + Кращі гальмівні властивості на мокрій дорозі + Висока швидкість на переставці + Скромний витрата палива + Чітке дотримання курсу + Зрозуміла керованість при екстремальному маневруванні + Низький рівень шуму - Незначні зауваження щодо плавності ходу
| ||
3 | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 | |
Набрані бали: 921 з 1000 Країна виробництва: Німеччина Твердість по Шору до тестів ,од.: 74 Ціна/якість : 7,06 + Високі зчіпні властивості; висока швидкість виконання переставки + Хороша курсова стійкість + Зрозуміла керованість при екстремальному маневрування на мокрому асфальті + Найм'якші - Незначні зауваження на адресу керованості при екстремальному маневруванні на сухій дорозі - Галасливі | ||
4 | Hankook Ventus S1 evo2 K117 | |
Набрані бали: 921 з 1000 + Краща швидкість на «сухий» переставці, висока - на «мокрою» + Високі зчіпні властивості + Чітке дотримання курсу + Зрозуміла керованість при екстремальному маневруванні на сухій дорозі - Незначні зауваження на адресу керованості при екстремальному маневруванні на мокрій дорозі - Зауваження з приводу шуму | ||
5 | Toyo Proxes Sport | |
Набрані бали: 889 з 1000 + Хороша курсова стійкість на високій швидкості + Стабільна керованість при екстремальному маневруванні як на сухій, так і на мокрій дорозі - Незначні зауваження на адресу керованості при екстремальному маневруванні
| ||
6 | Nokian Nordman SZ | |
Набрані бали: 882 з 450 + Помірний витрата палива + Стабільна керованість при екстремальному маневруванні як на сухій, так і на мокрій дорозі - Зауваження щодо плавності ходу - Незначні зауваження на адресу курсової стійкості та керованості при екстремальному маневруванні
| ||
7 | Dunlop SP Sport FM800 | |
Набрані бали: 875 з 1000 + Стабільна курсова стійкість та керованість при екстремальному маневруванні на мокрій дорозі - Складна керованість при виконанні екстремальних маневрів на сухій дорозі | ||
8 | ||
Набрані бали: 865 з 1000 + Стабільна керованість при виконанні екстремального маневру на сухому асфальті - Серйозні зауваження на адресу курсової стійкості - Складна керованість при екстремальному маневруванні на мокрій дорозі | ||
9 | ||
Набрані бали: 865 з 1000 + Висока економічність при швидкості 60 км/год + Чітке дотримання курсу + Стабільна керованість при екстремальному маневруванні на сухій дорозі - Невисокі гальмівні властивості на сухому асфальті - Складна керованість при екстремальному маневруванні на мокрій дорозі - Зауваження з приводу комфортності | ||
10 | ||
Набрані бали: 847 з 1000 + Висока паливна економічність при їзді зі швидкістю 90 км/год і 60 км/год + Чітке дотримання курсу - Посередні зчіпні властивості на сухому асфальті - Проблемна керованість при екстремальному маневруванні на мокрій дорозі, складна — на сухий - Найбільш жорсткі, галасливі | ||
11 | ||
Набрані бали: 834 з 1000 + Висока паливна економічність + Задовільні зчеплення на грунтовці і курсова стійкість на асфальті + Непогана комфортність - Гірше зчеплення на мокрому асфальті, посереднє - на сухому - Найнижча швидкість і проблемна керованість при виконанні переставки на мокрому асфальті, складна - на сухому | ||
12 | ||
Набрані бали: 826 з 1000 + Задовільне зчеплення на мокрому асфальті і на грунтовці - Найгірші гальмівні властивості на сухій дорозі - Найнижча швидкість виконання переставки на сухій дорозі - Найгірша економічність - Проблемна керованість при екстремальному маневруванні - Зауваження в адресу курсової стійкості і комфортності |