Тестування зимових нешипованих шин розміру 235/55R18 (Vi Bilägare, 13/2022)
Тестування зимових нешипованих шин розміру 235/55R18:
Відомий британський онлайн-журнал Vi Bilägare провів недавні тести шин розміру 235/55 R18. Вони вибрали моделі, які часто встановлюються для кросоверів.
Тестувалися:
· Bridgestone Blizzak DM-V3
· Continental VikingContact 7
· Falken Winterpeak F-Snow 1
· Goodyear UltraGrip Ice 2
· Kumho WinterCraft WS51
· Mazzini SnowLeopard LX
· Michelin X-Ice Snow SUV
· Nokian Hakkapeliitta R5 SUV
У процесі тесту використовувалася еталонна шина для точних вимірювань за мінливої погоди. Керованість перевіряли на повноприводних Volvo XC40 з активними ABS и ESP на льоду та снігу. Гальмування і розгін виміряли на передніприводних XC40 в ангарі. Вимірювання на сухих і мокрих дорогах проводили в Тампере. Паливну економічність тестували на Volkswagen Tiguan 2.0 TDI на овальній трасі. Усі шини 235/55R18, індекс швидкості T або R.
Тестування містило:
1. Обкатку кожної моделі на 50 км.
2. Випробування на снігу та льоду на трасах Pirelli Sottozero Center, південніше Північного полярного кола.
Випробувачам надав комплекс Arctic Falls з тунелем завдовжки 400 м і стабільним крижаним покриттям. Там провели заміри розгону та гальмування на передніприводних Volvo XC40.
Контрольовані умови дозволили отримати достовірні та репрезентативні результати.
З результатами тестів можна ознайомитись нижче:
Підсумок :
Отже, тести виявили, що Nokian, Falken та Michelin найкраще підходять для снігових та крижаних доріг, Goodyear та Kumho підходять для мокрого та сухого асфальту. Continental має збалансовані характеристики і добре себе показала як на снігу, так і на асфальті, хоча не стала лідером в жодній дисципліні.
Розподіл місць відносно умовний, за винятком Kumho та Mazzini з низькими результатами. Вибір шин варто орієнтувати на умови експлуатації та тип доріг, для ухвалення правильного рішення про купівлю.