Продавець «АВТОПІК» — ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН АВТОТОВАРІВ розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2904 відгуків
Інтернет-магазин шин та дисків "АВТОПІК"

Тест літніх шин розміру 245/30 R20 (2018)

Тест літніх шин розміру 245/30 R20 (2018)

У тесті 20-дюймових шин Auto Bild Sportscars, перемогли шини з найбільш збалансованими характеристиками, причому варто відзначити, що на цей раз відразу п'ять шин отримали оцінку «Зразково». На останньому місці, як і минулого разу, бюджетні Nankang, у яких небезпечне низьке зчеплення на мокрому покритті.

 

 

Список протестованих шин:

 

Керованість на сухому покритті

Найвищі суб'єктивні оцінки експерти поставили шин Vredestein за швидкі реакції на повороти керма, а також Hankook і Michelin за спортивну керованість. Kumho і Nankang починають втрачати бали.

Керованість на сухому покритті Керованість на сухому покритті (Середня швидкість, км/ч)

 

Гальмування на сухому покритті

Michelin демонструють вражаючу ефективність гальмування, і навіть шини на другому-третьому місцях відстали приблизно на метр. Різниця з Nankang склала вже чотири метри, що може призвести до сумних наслідків у разі необхідності екстреної зупинки.

Гальмування на сухому покритті Гальмування на сухому покритті (Гальмівний шлях з 100 км/год, м)

 

Шум/комфорт

Точне вимірювальне обладнання змогла зафіксувати невеликі відмінності між шинами в плані гучності шуму, але для людини вона будуть непомітні. Якщо говорити про комфортність ходу, краще всього нерівності поглинають Goodyear, а самими жорсткими виявилися Kumho і Nankang.

Зовнішній шум Зовнішній шум (Рівень шуму при 80 км/год, ДБ(А))

 

Економічність

Під час розробки шин для вторинного ринку зменшення опору коченню безумовно не є одним з пріоритетів. Як би те ні було, найкращим потенціалом в цьому відношенні володіють Kumho, а Continental помітно відстають від конкурентів. У повсякденному житті це може означати збільшення витрати палива на 2-3%.

Економічність Економічність (Опір коченню, кг/т)

 

Стійкість до аквапланування

Nankang займають перше місце, оскільки їх малюнок протектора максимально прискорює відвід води в сторони. Найшвидше втрачають зчеплення Hankook.

Стійкість до аквапланування Стійкість до аквапланування (Швидкість втрати зчеплення, км/ч)

 

Керованість на мокрому покритті

За словами експертів, рідко коли шини настільки по-різному показували себе в плані керованості на мокрому покритті, і в той час як С-Class на Michelin і Vredestein без праці проходив звивистий маршрут по треку, шини Nankang відчувалися «шматками м'якого мила». У Kumho теж була в наявності явна нестача зчеплення.

Керованість на мокрому покритті

Бічна стійкість на мокрому покритті

На круговому треку найбільші швидкості витримують Michelin, Vredestein і Continental, тоді як Kumho і Nankang схильні до сильної недостатньої обертальності. Таким чином, у разі екстреного маневру вони будуть повільно реагувати на поворот керма.

Бічна стійкість на мокрому покритті Бічна стійкість на мокрому покритті (Час кола, з)

 

Гальмування на мокрому покритті

Michelin знову швидше за всіх зупиняють автомобіль, а гальмівний шлях стали другими Goodyear довшим на цілих півтора метра. Слабку ефективність продемонстрували Bridgestone Kumho і, не кажучи вже про Nankang.

Гальмування на мокрому покритті Гальмування на мокрому покритті (Гальмівний шлях з 100 км/год, м)

 

Підсумкова таблиця

Місце Модель шини Думка експертів
1

Michelin Pilot Sport 4 S

 
 

Стійкість до подовжньому акваплануванню: 2

Керованість на мокрому покритті: 1

Гальмування на мокрому покритті: 1

Керованість на сухому покритті: 2+

Гальмування на сухому покритті: 1

 

- Зразкова керованість на сухому і мокрому покритті
- Точні реакції на повороти керма і хороша інформативність
- Висока бічна стійкість
- Середня плавність ходу
- Висока ціна
2

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

 

 

Стійкість до подовжньому акваплануванню: 2

Керованість на мокрому покритті: 2

Гальмування на мокрому покритті: 1-

Керованість на сухому покритті: 2-

Гальмування на сухому покритті: 1-

 

- Хороший баланс характеристик
- Точні реакції на повороти керма
- Хороша бічна стійкість
- Короткий гальмівний шлях на сухому і мокрому покритті
- Хороша плавність хід
- Відносно слабке зчеплення на сухому покритті
3

Hankook Ventus S1 evo K107

 
 

Стійкість до подовжньому акваплануванню: 2-

Керованість на мокрому покритті: 2-

Гальмування на мокрому покритті: 2+

Керованість на сухому покритті: 2+

орможение на сухому покритті: 1+

 

- Хороша керованість на сухому і мокрому покритті
- Швидкі і точні реакції на повороти керма
- Висока ефективність гальмування
- Гарне співвідношення ціни та якості
- Середня стійкість до аквапланування
4

Vredestein Ultrac Vorti R

 
 

Стійкість до подовжньому акваплануванню: 2-

Керованість на мокрому покритті: 2+

Гальмування на мокрому покритті: 2-

Керованість на сухому покритті: 1-

Гальмування на сухому покритті: 1-

 

- Хороша керованість на сухому і мокрому покритті
- Точні реакції на повороти керма і хороша інформативність
- Короткий гальмівний шлях на сухому покритті
- Низький рівень шуму
- Середня стійкість до аквапланування
5

Continental SportContact 6

 
 

Стійкість до подовжньому акваплануванню: 2

Керованість на мокрому покритті: 2-

Гальмування на мокрому покритті: 2

Керованість на сухому покритті: 2

Гальмування на сухому покритті: 1-

 

- Хороша керованість і висока бічна стійкість на сухому і мокрому покритті
- Короткий гальмівний шлях на сухому покритті
- Низький рівень шуму
- Середня плавність ходу
- Підвищений опір коченню
6

Bridgestone Potenza S001

 
 

Стійкість до подовжньому акваплануванню: 2

Керованість на мокрому покритті: 3

Гальмування на мокрому покритті: 3

Керованість на сухому покритті: 2-

Гальмування на сухому покритті: 2

 

- Хороша керованість, точні реакції на повороти керма і короткий гальмівний шлях на сухому покритті
- Середнє зчеплення, схильність до недостатньої обертальності і довгий гальмівний шлях на мокрому покритті

 

 

7

Kumho Ecsta PS71

 
 

Стійкість до подовжньому акваплануванню: 1-

Керованість на мокрому покритті: 4+

Гальмування на мокрому покритті: 3

Керованість на сухому покритті: 3

Гальмування на сухому покритті: 2+

 

- Хороша стійкість до аквапланування
- Короткий гальмівний шлях на сухому покритті
- Низька ціна
- Середнє зчеплення і схильність до недостатньої обертальності на сухому і мокрому покритті
- Довгий гальмівний шлях на мокрому покритті
8

Nankang Sportnex NS-20

 
 

Стійкість до подовжньому акваплануванню: 1

Керованість на мокрому покритті: 5

Гальмування на мокрому покритті: 5

Керованість на сухому покритті: 3

Гальмування на сухому покритті: 2-

 

- Низький рівень шуму
- Низька ціна
- Недостатньо хороша керованість і довгий гальмівний шлях на сухому і мокрому покритті

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner