Продавець «АВТОПІК» — ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН АВТОТОВАРІВ розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2902 відгуків
Інтернет-магазин шин та дисків "АВТОПІК"

З чого роблять шини?

З чого роблять шини?

Будь шинний продукт має ті чи інші властивості в першу чергу завдяки своїм складом. Шинний коктейль, мабуть, самий значний фактор впливає на технічні характеристики тієї або іншої моделі. Виробники автошин зазвичай тримають у найсуворішому секреті склад гумової суміші своїх виробів, що це є комерційною таємницею компанії. Але так чи інакше, основні компоненти гуми відомі всім, як і відомо про їх хімічних властивостях, які відбиваються на якості пересування.

Частка складових елементів автошини

Головні складові матеріали, використовувані при виробництві, що впливають на технічні показники автошини:

  • Натуральний каучук. Компонент добувається з соку бразильської гевеї. На даний момент використовується найчастіше в гумовому складі боковин моделей, гарантую еластичність і пружність. Таким чином істотно поліпшується маневреність. Натуральний каучук володіє білим молочним цвітом, тому до того як стали використовувати синтетичний каучук, шини мали білим кольором.
  • Штучний каучук.Головний елемент в шинному коктейлі, займає більшу частку гумового складу і безпосередньо впливає на ходові показники. Натуральний каучук використовувався протягом левової частина 20 століття, до тих пір, поки не був синтезований штучний каучук (Бутадієн-стирольний, ізопрена, бутилкаучук тощо). Від твердості ґумової суміші залежить показники зносу, зчеплення та гальмування. Тобто основні технічні властивості. В залежності від призначення гуми виробники позначають необхідну жорсткість. Наприклад, для високошвидкісних моделей склад використовується більш жорсткий каучук, а для класичних дощових - більш м'який (так як така гума добре зчіплюється з мокрою дорогою).
  • Технический углерод(ТУ) или сажа. Представленный материал занимает 1/3 состава и, как правило, обозначает для изделия такие характеристики как износоустойчивость и прочность. Также дает изделию характерную цветовую гамму. Технический углерод синтезируют путём деструкции природного газа, то есть, по сути, данный материал является отходом при добыче природного газа. Шины произведенные в СССР включали в себя большую долю сажи, по причине легкодоступности материала. К сожалению данный материал экологически вредный, поэтому с каждым годом производители стараются сократить его долю в своих изделиях.
  • Діоксид кремнію або силіка.Заміною технічного вуглецю є специфічні кремнієві кислоти в різних варіаціях. Силіка використовується, насамперед, у виробництві зимової шини. Вона краще ніж ТУ впроваджується в з'єднання каучуку і не витісняється з суміші подібно сажі (чорні сліди йдуть від шини ніщо інше як витіснений зі складу технічний вуглець). Діоксид кремнію забезпечує гуму еластичністю, м'якістю, комфортністю і чудовим зчепленням з мокрою дорогою. Але головною перевагою кремнієвої кислоти є стійкість до низьких температур. Шини з великим вмістом силіки зазвичай характеризуються як екологічно чисті.
  • Сірка.Сірка використовується як допоміжний елемент для зв'язку молекул вищеописаних полімерів. Це позначається на цілісності, міцності і еластичності шини.
  • Натуральні масла або смоли.Пом'якшуючі елементи природного походження (наприклад рапсове масло або канола). Зазвичай використовуються в зимових моделях.
  • Крім іншого використовується велика кількість унікальних натуральних елементівдля надання тих чи інших властивостей. Наприклад крохмаль кукурудзи знижує опір коченню, а мелена шкаралупа волоського горіха збільшує зчеплення на заледенелой поверхні.

Гумова суміш того чи іншого виробу — запорука безпечного пересування того чи іншого автотранспорту. При виборі шини обов'язково потрібно поцікавитися у продавця складом гуми. Як правило, чим дорожче автошини, тим шинний коктейлі в них більш складний і, відповідно, більш ефективний. При виборі слід враховувати і призначеного шини. Наприклад для UHP-класу необхідний жорсткий гумовий склад, а для зимової шини потрібен м'який, з великою часткою силіки. Є багато нюансів, тому краще за все слід звернутися до професіоналів.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner