Продавець «АВТОПІК» — ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН АВТОТОВАРІВ розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2902 відгуків
Інтернет-магазин шин та дисків "АВТОПІК"

Історія створення першої автомобільної шини

Історія створення першої автомобільної шини

10 червня 1846 року цей день в історії відзначений як день створення автомобільних шин. Якийсь Роберт Вільям Томпсон показав свій винахід і запатентував його в патентному бюро. Батьки ще зовсім юного хлопчика хотіли, щоб він навчався в міністерстві і вивчав латинь, але хлопчикові було ближче вивчення технічних дисциплін. Не чекаючи закінчення, він у 14 років кидає школу і приступає до самостійного навчання улюблених предметів. Змирившись з вибором юного винахідника, батько віддає йому майстерню, де сімнадцятирічний винахідник намагається освоїти основні принципи майбутнього парового двигуна. 5 років тому, 23-річний винахідник запатентував у Франції свою першу гумову шину, яка поклала початок шинної індустрії. У березні 1847 року, в Лондоні були представлені перші шини, для показу в парк приїхало кілька карет взутих у гумові покришки і представили на огляд широкої аудиторії.


27 березня 1848 року у відомому, в той час, журналі "Mechanics Magazine"виходить стаття в якій Томпсон докладно описує свій винахід. Потрібно було навколо обода ловити металевий обруч, а на нього закріпити шину, що складається з камери і зовнішньої оболонки. Щоб виготовити камеру, потрібно було взяти кілька шарів парусини, які ретельно просочувалися розчином каучуку. Найцікавіше, що пройшло більше 150 років, а каучук використовують донині. В наш час шини асоціюються з гумою, але "покришка" того часу була виготовлена з шматків шкіри, які скріплювалися металевими стяжками. Сама конструкція була досить проста, але вона стала проривом того часу.

Щоб довести ефективність винаходу, Вільям провів випробування і наочно продемонстрував зменшення енергії, витраченої на пересування. Якщо на твердій поверхні різниця була майже 40%, то на нерівностях і щебеневому покритті відмітка сягала все 79%. Також було відзначено, що хід карети став більш плавним і рівень шуму зменшився в рази. На комплекті нової гуми, карета могла проїжджати до 1200 миль без будь-яких ознак зносу. Після смерті Томпсона розвитку шинної продукції зупинилося майже на 15 років... Не знайшлося нікого, хто б зайнявся цією ідеєю і довів її до масового виробництва з прийнятною вартістю.

У 1888 році ветеринар з Шотландії Джон Данлоп серйозно задумався про створення пневмошины, все це відбулося досить спонтанно. Одного разу, сидячи у дворі, він дивився, як його маленький син катається на велосипеді, і звернув увагу як важко хлопчикові їздити по мощеної дорозі. У цей момент йому приходить ідея, якщо розрізати поливальний шланг, обернути його навколо коліс і накачати повітрям, то це значно спростить рух. Недовго думаючи, він втілив свою ідею в життя, після чого задоволений батько назвав свій винахід "пневматичним обручем" і в 1888 році запатентував його. Так і з'явилася на світ перша пневмопокрышка. Такая шина притянула к себе внимание общества и уже через год, на велогонках один из спортсменов "Уильям Хьюм" решается выступать на велосипеде оснащённом новинкой того времени. Удивительно то, что до этого дня Уильям не мог выиграть ни в одних гонках, но на этот раз он стал 1-м во всех трех заездах. Новость разлетелась по всему миру, это стало очередным прорывом в шинной истории. В том же году Данлоп организовал небольшое предприятие, которое переросло в компанию мирового уровня "Dunlop" и на сегодняшний день занимает лидирующие позиции в шинной индустрии.

С того времени производство начало развиваться бурным темпом. Начали появляться новые материалы, резиновые смеси и самое главное - инженерная мысль. Все начали стремиться усовершенствовать свою продукцию, начали появляться другие организации, все это переросло в соревнование ведущих компаний. На сегодняшний день шины - это не просто резина вокруг деревянного обода, а инженерный проект, включающий в себя новейшие технологии, позволяющие получить максимальный уровень безопасности и комфорта на дорогах. Кожен рік нові моделі шин впроваджують нові технології, проектують, так звані "шини майбутнього" усе для того, щоб збільшити рівень комфорту та безпеки та подбати про навколишнє середовище.

 

Перша в світі шина

Шини майбутнього від Kumho

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner