Тест зимових шин 235/40 R18 від Sport Auto
Незалежні експерти автожурналу Sport Auto провели випробування 6 моделей зимових шин типорозміру 235/40 R18. Щоб визначити які покришки зможуть забезпечити максимальну безпеку й ефективне гальмування на поверхні фахівці вибрали зразки преміального цінового сегмента. Для тесту було вибрано автомобіль Ford Focus ST (250 л/с). Оцінки і думка експертів наведені в підсумковій таблиці.
Список протестованих шин:
- Continental WinterContact TS850P
- DunlopWinter Sport 5
- Goodyear Ultragrip Performance gen-1
- GT Radial Champiro WinterPro HP
- Pirelli Winter Sottozero 3
- Vredestein Wintrac Xtreme S
Результати тестів
Підсумкова таблиця
Місце | Модель шини | Думка експертів |
1 | ||
Підсумкова оцінка: 9.0 Евромаркировка: C/C + Хороші результати на мокрій поверхні + Хороша керованість і швидкий відгук на повороти керма на сухій поверхні + Високий рівень безпеки на снігу - Слабка стійкість до аквапланування | ||
2 |
| |
Підсумкова оцінка: 8.8 Евромаркировка: C/B + Високий рівень безпеки на снігу і сухій поверхні + Краща стійкість до аквапланування + Дуже низький опір коченню - Відносно слабкий тягове зусилля на снігу - Високий рівень шуму | ||
3 | ||
Підсумкова оцінка: 8.6 Евромаркировка: E/B + Найкоротший гальмівний шлях на снігу + Хороший рівень керованості на мокрій дорозі + Висока стійкість при різких маневрах - Слабке тягове зусилля на снігу - Високий опір коченню | ||
4 | ||
Підсумкова оцінка: 8.5 Евромаркировка: C/B + Високе тягове зусилля і хороша бічна стійкість на снігу + Хороші показники на сухій і мокрій дорозі | ||
5 | ||
Підсумкова оцінка: 7.4 Евромаркировка: E/C + Задовільна ефективність гальмування і розгону на снігу + найнижчий рівень шуму - Слабка бічна стійкість на снігу - Високий опір коченню | ||
6 | ||
Підсумкова оцінка: 6.8 Евромаркировка: E/E + Задовільна ефективність гальмування і розгону на снігу - Слабка ефективність гальмування на асфальті |