Тест зимових шин розміру 235/35 R19
Незалежні експерти з німецького журналу Auto Bild протестували 6 моделей 19-дюймових зимових шин.
Тест проходив на спец-полігоні на півночі Швеції. Тест полягав у 13 різних дисциплінах, метою було з'ясувати, які шини можуть забезпечити водієві не тільки безпеку, в зимову пору року, але і дадуть хороший рівень комфорту під час їзди.
Список протестованих шин:
- Continental ContiWinterContact TS 850P
- Michelin Pilot Alpin PA4
- Nokian WR A3
- Pirelli Winter Sottozero 3
- Star Performer SPTS-AS
- Vredestein Wintrac Xtreme S
РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТІВ
Гальмування на снігу
Керованість на снігу
Слалом на снігу
Тягове зусилля на снігу
Гальмування на мокрому асфальті
Керованість на мокрому асфальті
Бічна стійкість на мокрому асфальті
Стійкість до аквапланування
Керованість на сухому асфальті
Гальмування на сухому асфальті
Економічність
Шум
Підсумкова таблиця
Місце | Шина | Підсумки | ||
1 |
| Тести | Вагомість | Бали |
Сніг | ||||
Тягове зусилля | 30% | 1 | ||
Гальмування | 30% | 1 | ||
Керованість | 30% | 1 | ||
Слалом | 10% | 1 | ||
Загальна оцінка | 1 | |||
Мокра поверхня | ||||
Аквапланування | 20% | 2 | ||
Керованість | 35% | 2 | ||
Бічна стійкість | 10% | 2 | ||
Гальмування | 35% | 1 | ||
Загальна оцінка | 2+ | |||
Суха поверхня | ||||
Керованість | 30% | 2- | ||
Гальмування | 30% | 2 | ||
Комфорт | 10% | 2- | ||
Шум | 15% | 2 | ||
Опір коченню | 15% | 1- | ||
Загальна оцінка | 2 | |||
+ Відмінна керованість на снігу і мокрому покритті + Точні реакції на повороти керма і хороша інформативність + Висока стійкість до аквапланування + Низький опір коченню | ||||
2 |
| Тести | Вагомість | Бали |
Сніг | ||||
Тягове зусилля | 30% | 1 | ||
Гальмування | 30% | 2+ | ||
Керованість | 30% | 1- | ||
Слалом | 10% | 1- | ||
Загальна оцінка | 1- | |||
Мокра поверхня | ||||
Аквапланування | 20% | 2- | ||
Керованість | 35% | 2 | ||
Бічна стійкість | 10% | 2- | ||
Гальмування | 35% | 1 | ||
Загальна оцінка | 2+ | |||
Суха поверхня | ||||
Керованість | 30% | 2 | ||
Гальмування | 30% | 2 | ||
Комфорт | 10% | 2 | ||
Шум | 15% | 2- | ||
Опір коченню | 15% | 2+ | ||
Загальна оцінка | 2 | |||
+ Спортивні зимові шини з високими і збалансованими характеристиками + Точні реакції на повороти керма, гарний тягове зусилля і висока бічна стійкість на снігу + Висока ефективність гальмування в будь-яких умовах + Високий рівень комфорту + Низький опір коченню | ||||
3 | Continental ContiWinterContact TS 850P
| Тести | Вагомість | Бали |
Сніг | ||||
Тягове зусилля | 30% | 2 | ||
Гальмування | 30% | 2+ | ||
Керованість | 30% | 2 | ||
Слалом | 10% | 2 | ||
Загальна оцінка | 2 | |||
Мокра поверхня | ||||
Аквапланування | 20% | 2 | ||
Керованість | 35% | 2+ | ||
Бічна стійкість | 10% | 2+ | ||
Гальмування | 35% | 1 | ||
Загальна оцінка | 1- | |||
Суха поверхня | ||||
Керованість | 30% | 2+ | ||
Гальмування | 30% | 2 | ||
Комфорт | 10% | 2- | ||
Шум | 15% | 2 | ||
Опір коченню | 15% | 2+ | ||
Загальна оцінка | 2 | |||
+ Хороші зимові шини з зразковими характеристиками на мокрій дорозі + Точні реакції на повороти керма і висока бічна стійкість на сухій поверхні + Короткий гальмівний шлях на снігу і мокрому покритті + Низький опір коченню | ||||
4 |
| Тести | Вагомість | Бали |
Сніг | ||||
Тягове зусилля | 30% | 2+ | ||
Гальмування | 30% | 2+ | ||
Керованість | 30% | 2 | ||
Слалом | 10% | 2 | ||
Загальна оцінка | 2+ | |||
Мокра поверхня | ||||
Аквапланування | 20% | 2- | ||
Керованість | 35% | 2 | ||
Бічна стійкість | 10% | 2- | ||
Гальмування | 35% | 2 | ||
Загальна оцінка | 2 | |||
Суха поверхня | ||||
Керованість | 30% | 2 | ||
Гальмування | 30% | 3+ | ||
Комфорт | 10% | 2- | ||
Шум | 15% | 2 | ||
Опір коченню | 15% | 2+ | ||
Загальна оцінка | 2- | |||
+ Хороша керованість і оптимальний рівень безпеки в будь-яких умовах + Хороше тягове зусилля і висока бічна стійкість на засніженій трасі + Низький опір коченню - Відносно довгий гальмівний шлях на сухій трасі - Середня стійкість до аквапланування | ||||
5 |
| Тести | Вагомість | Бали |
Сніг | ||||
Тягове зусилля | 30% | 2- | ||
Гальмування | 30% | 3+ | ||
Керованість | 30% | 3+ | ||
Слалом | 10% | 3+ | ||
Загальна оцінка | 3+ | |||
Мокра поверхня | ||||
Аквапланування | 20% | 2- | ||
Керованість | 35% | 2+ | ||
Бічна стійкість | 10% | 2+ | ||
Гальмування | 35% | 2 | ||
Загальна оцінка | 2 | |||
Суха поверхня | ||||
Керованість | 30% | 2+ | ||
Гальмування | 30% | 2+ | ||
Комфорт | 10% | 2- | ||
Шум | 15% | 2 | ||
Опір коченню | 15% | 2 | ||
Загальна оцінка | 2+ | |||
+ Хороша керованість на сухому і мокрому покритті + Короткий гальмівний шлях на сухій дорозі - Схильність до недостатньої обертальності і гальмівна довга дистанція на снігу | ||||
6 |
| Тести | Вагомість | Бали |
Сніг | ||||
Тягове зусилля | 30% | 2 | ||
Гальмування | 30% | 2 | ||
Керованість | 30% | 2- | ||
Слалом | 10% | 2 | ||
Загальна оцінка | 2 | |||
Мокра поверхня | ||||
Аквапланування | 20% | 2 | ||
Керованість | 35% | 3- | ||
Бічна стійкість | 10% | 3 | ||
Гальмування | 35% | 4 | ||
Загальна оцінка | 3- | |||
Суха поверхня | ||||
Керованість | 30% | 3 | ||
Гальмування | 30% | 2- | ||
Комфорт | 10% | 3 | ||
Шум | 15% | 2+ | ||
Опір коченню | 15% | 3+ | ||
Загальна оцінка | 3+ | |||
+ Збалансоване і безпечну поведінку на снігу + Низький рівень шуму - Недостатньо хороша керованість на сухій і мокрій дорозі - Небезпечно гальмівна довга дистанція на мокрому покритті - Низький рівень комфорту - Високий опір коченню |