Тест зимових шин у розмірі 205/55 R16
Незалежні експерти журналу Tuulilasi провели випробування для семи шипованих і двох нешипованих шин. У випробуванні брала участь нова модель компанії Continental - ContiIceContact. Для тестування був використаний автомобіль Seat Exeo, як правило ця машина має досить збалансований рівень управління, а типорозмір тестованих шин для цієї машини є стандартним. У підсумковій таблиці наведені всі достоїнства і недоліки тестованих шин. У підсумковій таблиці наведені всі достоїнства і недоліки тестованих шин.
Список протестованих шин:
- Bridgestone Noranza 2 Evo
- Continental ContiIceContact
- Gislaved Nord*Frost 5
- Goodyear UltraGrip Extreme
- Michelin X-Ice North
- Nokian Hakkapeliitta 7
- Pirelli Winter Carving Edge
- Continental ContiVikingContact 5 – фрикційна шина скандинавського типу
- Continental ContiWinterContact TS830 – фрикційна шина європейського типу
Результати тестів
Тести на крижаному покритті
Час, за який машина на льоду розігналася з 0 до 45 км/год (при температурі повітря -3°С), секунди
Час, за який машина на льоду розігналася з 0 до 45 км/год (при температурі повітря +1°С), секунди
Гальмівний шлях на льоду
Гальмування на льоду зі швидкістю 35 до 5 км/год (при температурі повітря -3°С), метри
Гальмування на льоду зі швидкістю 35 до 5 км/год (при температурі повітря +1°С), метри
Боковий знос на льоду
Боковий знос. Вимірювався час подолання кругової крижаної траси (при температурі повітря -3°С), секунди
Управління на льоду
Середній час подолання крижаної траси, секунди
Тести на сніжному покритті
Час, за який машина на снігу розігналася з 0 до 45 км/год (при температурі повітря -4°С), секунди
Гальмівний шлях на снігу
Гальмування на снігу зі швидкістю 45 до 5 км/год (при температурі повітря -4°С), метри
Керування на снігу
Середній час подолання снігової траси, секунди
Слеш-плэннинг
Швидкість при якій відбувається втрата зчеплення, км/год
Тести на мокрому покритті
Гальмівний шлях на мокрій поверхні
Гальмування на мокрому покритті зі швидкості 80 до 5 км/год (при температурі повітря +13°С), метри
Управління на мокрому покритті
Середній час подолання мокрою кругової траси, секунди
Тести на сухому покритті
Гальмівний шлях на сухому покритті
Гальмування на сухому покритті зі швидкості 80 до 5 км/год (при температурі повітря +13°С), метри
Підсумкова таблиця
Місце | ||
1 | Тест на крижаному покритті 9.7 Тест на сніжному покритті 9.0 Тест на слеш-плэннинг 8.3 Тест на мокрому покритті 8.4 Тест на сухому покритті 7.6 | |
2 | Тест на крижаному покритті 9.5 Тест на сніжному покритті 8.5 Тест на слеш-плэннинг 8.5 Тест на мокрому покритті 7.7 Тест на сухому покритті 7.2 | |
2 | Тест на крижаному покритті 8.7 Тест на сніжному покритті 9.6 Тест на слеш-плэннинг 8.1 Тест на мокрому покритті 8.4 Тест на сухому покритті 7.0 | |
4 | Тест на крижаному покритті 8.9 Тест на сніжному покритті 8.9 Тест на слеш-плэннинг 8.4 Тест на мокрому покритті 8.1 Тест на сухому покритті 7.6 | |
4 | Тест на крижаному покритті 9.0 Тест на сніжному покритті 8.7 Тест на слеш-плэннинг 7.4 Тест на мокрому покритті 8.2 Тест на сухому покритті 7.9 | |
6 | Тест на крижаному покритті 8.0 Тест на сніжному покритті 9.5 Тест на слеш-плэннинг 8.0 Тест на мокрому покритті 8.6 Тест на сухому покритті 7.8
| |
7 | Тест на крижаному покритті 7.7 Тест на сніжному покритті 9.0 Тест на слеш-плэннинг 8.1 Тест на мокрому покритті 8.6 Тест на сухому покритті 7.8
| |
8 | Тест на сніжному покритті 8.2 Тест на слеш-плэннинг 8.3 Тест на мокрому покритті 7.4 Тест на сухому покритті 7.7 Тест на крижаному покритті 6.7 | |
8 | Тест на сніжному покритті 7.7 Тест на слеш-плэннинг 9.8 Тест на мокрому покритті 9.1 Тест на сухому покритті 9.8 Тест на крижаному покритті 5.1 |