Продавець «АВТОПІК» — ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН АВТОТОВАРІВ розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2901 відгук
Інтернет-магазин шин та дисків "АВТОПІК"

Тест зимових шин розміру 205/55 R16

Тест зимових шин розміру 205/55 R16

Незалежні експерти з журналу Auto Zeitung в черговий раз вирішили провести тест. На цей раз для тесту були взяті 11 моделей шин, призначених для холодної зими. Випробування проходили на спеціальному полігоні, який розташований на півночі Фінляндії. Щоб автомобіль мав оптимальні показники зчеплення на пухкому снігу, його шини повинні мати спеціальний малюнок протектора оснащений численними кромками, що дозволить шині підвищити зчіпні властивості на заснеженой дорозі. Також, важливо, щоб в шину входила спеціальна гумова суміш, яка забезпечує еластичність гуми при мінусовій температурі. У підсумковій таблиці наведені всі достоїнства і недоліки тестованих шин.

Список протестованих шин:

Результати тестів

Підсумкова таблиця

 

Місце Шина Підсумки
1

Continental ContiWinterContact TS 850


Тести MAX Бали
Сніг
Гальмування 40 36
Безпека 30 29
Керованість 15 15
Тягове зусилля 40 38
Слешпленінг 25 23
Загальна оцінка 150 141
Мокра поверхня
Поздовжнє аквапланування 25 24
Поперечний аквапланування 10 9
Гальмування 40 38
Безпека 45 38
Керованість 20 19
Бічна стійкість 10 10
Загальна оцінка 150 138
Суха поверхня
Гальмування 40 39
Безпека 30 29
Керованість 20 20
Комфорт 10 8
Економічність 25 22
Слалом 15 15
Шум 10 7
Загальна оцінка 150 140
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА 450 419
+ Дуже хороша керованість і високий рівень безпеки на снігу
+ Короткий гальмівний шлях і хороша стійкість при переставці на мокрій трасі
+ Ефективне розсіювання води
+ Хороші результати на сухому треку
+ Низький опір коченню
 
2

Goodyear UltraGrip 9 

 


 

Тести MAX Бали
Сніг
Гальмування 40 40
Безпека 30 26
Керованість 15 14
Тягове зусилля 40 40
Слешпленінг 25 20
Загальна оцінка 150 140
Мокра поверхня
Поздовжнє аквапланування 25 22
Поперечний аквапланування 10 8
Гальмування 40 40
Безпека 45 42
Керованість 20 19
Бічна стійкість 10 10
Загальна оцінка 150 141
Суха поверхня
Гальмування 40 35
Безпека 30 23
Керованість 20 19
Комфорт 10 8
Економічність 25 20
Слалом 15 14
Шум 10 7
Загальна оцінка 150 126
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА 450 407
+ Короткий гальмівний шлях і високе тягове зусилля на снігу
+ Високий рівень безпеки, хороша швидкість і коротка гальмівна дистанція на мокрому покритті
+ Висока стійкість до аквапланування
+ Хороша плавність ходу
+ Низький опір коченню
- Недостатня обертальність на сухій дорозі
 
3

Nokian WR D3 
 

Тести MAX Бали
Сніг
Гальмування 40 32
Безпека 30 20
Керованість 15 13
Тягове зусилля 40 38
Слешпленінг 25 22
Загальна оцінка 150 125
Мокра поверхня
Поздовжнє аквапланування 25 24
Поперечний аквапланування 10 9
Гальмування 40 37
Безпека 45 31
Керованість 20 19
Бічна стійкість 10 10
Загальна оцінка 150 130
Суха поверхня
Гальмування 40 40
Безпека 30 27
Керованість 20 20
Комфорт 10 7
Економічність 25 15
Слалом 15 14
Шум 10 7
Загальна оцінка 150 130
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА 450 385
+ Хороше тягове зусилля на снігу
+ Висока стійкість до аквапланування
+ Короткий гальмівний шлях і передбачувана поведінка при переставці на мокрому треку
+ Короткий гальмівний шлях, кращий час кола і високе зчеплення на сухій трасі
- Тільки середні ефективність гальмування і точність реакцій на повороти керма на снігу
 
4

Dunlop SP Winter Sport 4D 
 

Тести MAX Бали
Сніг
Гальмування 40 30
Безпека 30 20
Керованість 15 13
Тягове зусилля 40 33
Слешпленінг 25 22
Загальна оцінка 150 118
Мокра поверхня
Поздовжнє аквапланування 25 18
Поперечний аквапланування 10 5
Гальмування 40 39
Безпека 45 40
Керованість 20 19
Бічна стійкість 10 10
Загальна оцінка 150 131
Суха поверхня
Гальмування 40 39
Безпека 30 27
Керованість 20 19
Комфорт 10 7
Економічність 25 18
Слалом 15 14
Шум 10 7
Загальна оцінка 150 131
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА 450 380
+ Хороша керованість на снігу з легкої схильністю до недостатньої обертальності
+ Короткий гальмівний шлях на сухому і мокрому покритті
+ Низький опір коченню
- Тільки середнє тягове зусилля на снігу
- Середня стійкість до аквапланування
- Дещо сповільнені реакції на повороти керма на сухій дорозі
 
4

Michelin Alpin A4 
 

Тести MAX Бали
Сніг
Гальмування 40 30
Безпека 30 23
Керованість 15 14
Тягове зусилля 40 39
Слешпленінг 25 22
Загальна оцінка 150 128
Мокра поверхня
Поздовжнє аквапланування 25 24
Поперечний аквапланування 10 5
Гальмування 40 40
Безпека 45 34
Керованість 20 18
Бічна стійкість 10 10
Загальна оцінка 150 131
Суха поверхня
Гальмування 40 37
Безпека 30 23
Керованість 20 19
Комфорт 10 8
Економічність 25 13
Слалом 15 14
Шум 10 7
Загальна оцінка 150 121
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА 450 380
+ Високе тягове зусилля і хороша керованість на снігу
+ найкоротший гальмівний шлях і передбачувана поведінка на мокрому треку
+ Низький опір коченню
- Дещо сповільнені реакції на повороти керма на сухій поверхні
 
6

Pirelli Winter SnowControl 3 
 

Тести MAX Бали
Сніг
Гальмування 40 33
Безпека 30 21
Керованість 15 14
Тягове зусилля 40 34
Слешпленінг 25 22
Загальна оцінка 150 124
Мокра поверхня
Поздовжнє аквапланування 25 18
Поперечний аквапланування 10 4
Гальмування 40 40
Безпека 45 36
Керованість 20 19
Бічна стійкість 10 10
Загальна оцінка 150 127
Суха поверхня
Гальмування 40 36
Безпека 30 25
Керованість 20 19
Комфорт 10 8
Економічність 25 13
Слалом 15 14
Шум 10 8
Загальна оцінка 150 123
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА 450 374
+ Хороша керованість та гальмування на снігу
+ Короткий гальмівний шлях на сухій і мокрій трасі
+ Хороша керованість з легкої схильністю до недостатньої обертальності на мокрому покритті
- Середнє тягове зусилля на снігу
- Відносно високий опір коченню
 
7

Vredestein Snowtrac 5 


 

Тести MAX Бали
Сніг
Гальмування 40 34
Безпека 30 21
Керованість 15 14
Тягове зусилля 40 39
Слешпленінг 25 19
Загальна оцінка 150 127
Мокра поверхня
Поздовжнє аквапланування 25 19
Поперечний аквапланування 10 7
Гальмування 40 35
Безпека 45 29
Керованість 20 18
Бічна стійкість 10 10
Загальна оцінка 150 118
Суха поверхня
Гальмування 40 35
Безпека 30 23
Керованість 20 19
Комфорт 10 8
Економічність 25 13
Слалом 15 15
Шум 10 7
Загальна оцінка 150 120
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА 450 365
+ Високе тягове зусилля на снігу
+ Хороша керованість і передбачувана поведінка при переставці на сухій трасі

- Відносно низька стійкість до слашпленінгу
- Дещо сповільнені реакції на повороти керма на мокрій дорозі
- Середня ефективність гальмування на сухому треку
 
8

Toyo Snowprox S943 
 

Тести MAX Бали
Сніг
Гальмування 40 33
Безпека 30 22
Керованість 15 14
Тягове зусилля 40 38
Слешпленінг 25 21
Загальна оцінка 150 128
Мокра поверхня
Поздовжнє аквапланування 25 16
Поперечний аквапланування 10 3
Гальмування 40 29
Безпека 45 21
Керованість 20 16
Бічна стійкість 10 9
Загальна оцінка 150 94
Суха поверхня
Гальмування 40 35
Безпека 30 20
Керованість 20 19
Комфорт 10 7
Економічність 25 25
Слалом 15 13
Шум 10 7
Загальна оцінка 150 126
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА 450 348
+ Високе тягове зусилля на снігу
+ Самий низький опір коченню
- Дуже слабка стійкість до аквапланування
- Довгий гальмівний шлях і низьке зчеплення на мокрому покритті
- Схильність до недостатньої керованості на сухому дорожньому полотні
 
9

Hankook Winter I*Cept RS W442 

 


 

Тести MAX Бали
Сніг
Гальмування 40 26
Безпека 30 15
Керованість 15 13
Тягове зусилля 40 31
Слешпленінг 25 25
Загальна оцінка 150 110
Мокра поверхня
Поздовжнє аквапланування 25 24
Поперечний аквапланування 10 10
Гальмування 40 32
Безпека 45 25
Керованість 20 17
Бічна стійкість 10 9
Загальна оцінка 150 117
Суха поверхня
Гальмування 40 35
Безпека 30 21
Керованість 20 19
Комфорт 10 7
Економічність 25 11
Слалом 15 14
Шум 10 7
Загальна оцінка 150 114
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА 450 341
+ Дуже висока стійкість до слашпленінгу і акваплануванню
+ Висока стійкість у слаломі на сухій дорозі
- Довгий гальмівний шлях і уповільнені реакції на повороти керма на снігу
- Відносно низьке зчеплення і явна схильність до недостатньої обертальності на мокрому покритті
- Високий опір коченню
 
10

Bridgestone Blizzak LM-32 
 

Тести MAX Бали
Сніг
Гальмування 40 18
Безпека 30 14
Керованість 15 12
Тягове зусилля 40 33
Слешпленінг 25 18
Загальна оцінка 150 95
Мокра поверхня
Поздовжнє аквапланування 25 23
Поперечний аквапланування 10 3
Гальмування 40 32
Безпека 45 27
Керованість 20 19
Бічна стійкість 10 9
Загальна оцінка 150 113
Суха поверхня
Гальмування 40 39
Безпека 30 25
Керованість 20 19
Комфорт 10 8
Економічність 25 4
Слалом 15 15
Шум 10 7
Загальна оцінка 150 117
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА 450 325
+ Висока бічна стійкість та хорошу керованість на мокрій трасі
+ Короткий гальмівний шлях і хороша керованість на сухому покритті
- Довгий гальмівний шлях, низьке тягове зусилля і слабка бічна стійкість на снігу
- Низька стійкість до поперечного акваплануванню
- найвище опір коченню
 
10

Kumho I Zen KW23 
 

Тести MAX Бали
Сніг
Гальмування 40 29
Безпека 30 15
Керованість 15 13
Тягове зусилля 40 34
Слешпленінг 25 24
Загальна оцінка 150 115
Мокра поверхня
Поздовжнє аквапланування 25 22
Поперечний аквапланування 10 5
Гальмування 40 33
Безпека 45 22
Керованість 20 17
Бічна стійкість 10 9
Загальна оцінка 150 108
Суха поверхня
Гальмування 40 33
Безпека 30 19
Керованість 20 18
Комфорт 10 7
Економічність 25 4
Слалом 15 13
Шум 10 8
Загальна оцінка 150 102
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА 450 325
- Середнє тягове зусилля і схильність до недостатньої обертальності на снігу
- Середня ефективність гальмування і схильність до недостатньої обертальності на мокрому покритті
- Слабке зчеплення і недостатньо хороша бічна стійкість на сухій дорозі
- Високий опір коченню
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner