Тест 19-дюймових низькопрофільних UHP-шин
Незалежні експерти відомого журналу Sport Auto, в черговий раз вирішили протестувати шини. На цей раз вони вирішили перевірити, як поводяться 19-дюймові низькопрофільні UHP-шин.
Шини класу Ultra High Perfomance - вважаються елітою, тому експерти більш презирливо ставляться до них. Найважчим для проходження тестом був тест на швидкісне проходження п'ятнадцяти кіл по сухій трасі. З цим випробуванням впоратися вдалося не всім шин, найкраще показали себе нова модель від Hankook. Шини цього бренду підтвердили те , що від них очікували. Машини взуті в ці шини відмінно впораються з жорсткими навантаженнями, а також отримають швидкий відгук на повороти керма.
Список протестованих шин:
- Bridgestone Potenza S001
- Continental ContiSportContact 5P
- Dunlop SP Sport MAXX GT
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2
- Hankook Ventus S1 evo2 K117
- Michelin Pilot Super Sport
- Nokian Z G2
- Pirelli PZero
- Toyo Proxes T1 Sport
Результати тестів
Підсумкова таблиця
Місце | Модель шини | Думка експертів |
1 |
| |
+ Швидкі і передбачувані реакції на сухому і мокрому асфальті + Нейтральна поведінка на межі зчеплення в будь-яких умовах + Відмінні гальмівні властивості - Низька стійкість до аквапланування - Високий знос | ||
2 |
| |
| + Відмінні результати у всіх тестах на мокрій поверхні + Нейтральна поведінка на межі зчеплення на сухій трасі - Високий знос - Неточні реакції на поворот керма | |
3 |
| |
| + Низький знос і здатність зберігати свої характеристики після сильних навантажень + Одні з кращих шин для сухому асфальті + Дуже гарна ефективність гальмування + Висока стійкість до аквапланування - Схильність до недостатньої обертальності на мокрій дорозі (що впливає на збільшення часу проходження кола) | |
4 |
| |
| + Дуже точні реакції на повороти керма і зразкове час проходження кола на сухому покритті + Нейтральна поведінка на межі зчеплення на сухому асфальті - Нестабільна поведінка на мокрій поверхні - Слабка стійкість до аквапланування | |
5 |
| |
|
| + Висока ефективність гальмування і хороша стійкість до аквапланування + Нейтральне і збалансоване поведінку на сухому асфальті + Стабільний час проходження кола по мірі зносу |
6 |
| |
| + Вражаюче зчеплення на мокрій поверхні + Висока стійкість до аквапланування - Відносно слабке зчеплення і довгий гальмівний шлях на сухій трасі | |
7 |
| |
| + Відмінне гальмування на сухому і мокрому дорожньому покритті + Висока стійкість до аквапланування - Слабке зчеплення і недостатня інформативність на мокрій трасі | |
8 |
| |
| + Висока стійкість до аквапланування - Слабке зчеплення і недостатня інформативність на мокрому асфальті | |
9 | ||
+ Висока стійкість до аквапланування + Передбачувану поведінку і високий рівень зчеплення на мокрій дорозі - Неточні реакції на повороти керма і слабке зчеплення на сухій поверхні - Реакції стають ще більш розмитими по мірі зносу |