Тест літніх позашляхових шин розміру 235/65 R17
Всупереч кризі, ринок автомобілів розвивається і найбільш високим попитом користуються кросовери. Шини для таких автомобілів повинні відрізнятися надійністю не тільки на асфальті, але і на інших типах поверхні. Саме тому тести, покликані визначити якісні шини для кросоверів, повинні проводитися за розширеною програмою.
Експерти журналу «За кермом» протестували вісім моделей позашляхових шин в розмірі 235/65 R17 в умовах полігону Continental поблизу Ганновера, а також на полігоні в Техасі. У список включили моделі найпопулярніших брендів, у числі яких – такі лідери ринку, як Bridgestone, Michelin, Goodyear, Continental і Pirelli. В якості автомобіля для тестування шин використовували Volkswagen Touareg.
Список протестованих шин:
- Bridgestone Dueler H/P Sport
- Continental ContiCrossContact UHP
- Goodyear EfficientGrip SUV
- Hankook Dynapro HP2 RA33
- Michelin Latitude Tour HP
- Nokian Hakka Blue SUV
- Pirelli Scorpion Verde
- YokohamaGeolandar SUV G055
Результати тестів
Підсумкова таблиця
Місце | Модель шини | Думка експертів |
1 |
| |
Країна виготовлення: Росія + краща швидкість виконання переставки на мокрому асфальті + відмінна керованість на мокрій дорозі і при екстремальних маневрах на сухий - незначні зауваження до комфорту | ||
2 |
| |
| Місце виготовлення: Португалія + кращі зчіпні властивості на асфальті + хороша керованість на асфальті + краща тяга на піску і гравію + хороша тяга на сирій траві - ранній початок аквапланування - незначні зауваження до комфорту, курсової стійкості і керованості на грунтовці | |
3 |
| |
| Місце виготовлення: Німеччина + добре гальмують на мокрому асфальті + висока швидкість початку аквапланування + чітка керованість на асфальті при екстремальному маневруванні - незначні зауваження до курсової стійкості і керованості на асфальтовій і ґрунтової трасах і до комфорту | |
4 |
| |
| Місце виготовлення: Румунія + краща швидкість початку аквапланування + хороші зчіпні властивості на асфальті + чіткий курс + відмінна керованість на сухій дорозі - низький рівень комфорту; гірше інших тягнуть на сирій траві | |
5 |
| |
|
| Місце виготовлення: Угорщина + краща швидкість на сухий переставці, висока - на мокрій + зрозуміла керованість при екстремальних маневрах на сухому асфальті + тихі + хороша тяга на піску і гравію - високий опір коченню - складна керованість при екстремальних маневрах на мокрій дорозі |
6 |
| |
| Місце виготовлення: Франція + найекономічніші + стабільна керованість на сухому асфальті + хороша курсова стійкість + найкомфортніші - невисокі зчіпні властивості на асфальті - ранній початок аквапланування - найгірша швидкість на мокрій переставці | |
7 |
| |
| Місце виготовлення: Японія + стабільна керованість на асфальті - найгірша швидкість на переставці по сухому покриттю - зауваження до курсової стійкості - низький рівень комфорту - низькі позашляхові здібності | |
8 |
| |
| Місце виготовлення: Таїланд + економічні + краще тягове зусилля на сирій траві - низькі зчіпні властивості і складна керованість на асфальті - зауваження до шуму і плавності ходу - слабка тяга на піску і гравію |