Тест зимових шин розміру 235/65 R17 для позашляховиків
Фахівці відомого автожурналу Auto Zeitung Allrad (Німеччина) провели випробування зимових шин типорозміру 235/65 R17 для кросоверів. На цей раз перевірка проходила в 18 етапів. Для дослідження були обрані одні з найвідоміших брендів шиновиробництва, чиї імена зарекомендували себе у всьому світі. Всі моделі проходили тести продемонстрували досить непогані результати, але як відзначають експерти, які проводили тести, ідеальну модель шин, яка показала на всіх етапах випробування відмінні результати, так і не вдалося виявити. Результати тесту наведено в підсумковій таблиці, де описані всі переваги і недоліки тестованих шин.
Список протестованих шин:
- Bridgestone Blizzak LM-80 Evo
- Dunlop SP Winter Sport 4D
- Goodyear ultra grip SUV
- Kumho I Zen RV KC15
- Michelin Latitude Alpin LA2
- Nokian WR SUV 3
- Pirelli Scorpion Winter
- Uniroyal MS Plus 77
Результати тестів
Гальмування на снігу
(Гальмівний шлях з 50 до 0 км/г, м)
Керованість на снігу
(Час кола, з)
Тягове зусилля на снігу
(Тягове зусилля, Н)
Стійкість до подовжньому акваплануванню
(Час втрати зчеплення, км/ч)
Гальмування на мокрому асфальті
(Гальмівний шлях з 100 до 0 км/г, м)
Керованість на мокрому асфальті
(Час кола, з)
Бічна стійкість на мокрому асфальті
(Час проходження кругового треку, з)
Гальмування на сухому асфальті
(Гальмівний шлях з 100 до 0 км/г, м)
Керованість на сухому асфальті
(Час кола, з)
Економічність
(Коефіцієнт опору коченню)
Слалом на сухому асфальті
(Середня швидкість, км/ч)
Гучність
(Рівень шуму при 80 км/год, дБ(А))
Підсумкова таблиця
Місце | Шина | Підсумки | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pirelli Scorpion Winter | Тести | MAX | Бали |
Сніг | ||||
Гальмування | 40 | 39 | ||
Безпека | 30 | 29 | ||
Керованість | 15 | 15 | ||
Тягове зусилля | 40 | 38 | ||
Слешпленінг | 25 | 25 | ||
Загальна оцінка | 150 | 146 | ||
Мокра поверхня | ||||
Поздовжнє аквапланування | 25 | 20 | ||
Поперечний аквапланування | 10 | 3 | ||
Гальмування | 40 | 40 | ||
Безпека | 45 | 44 | ||
Керованість | 20 | 19 | ||
Бічна стійкість | 10 | 10 | ||
Загальна оцінка | 150 | 136 | ||
Суха поверхня | ||||
Гальмування | 40 | 37 | ||
Безпека | 30 | 23 | ||
Керованість | 20 | 19 | ||
Комфорт | 10 | 8 | ||
Економічність | 25 | 15 | ||
Слалом | 15 | 13 | ||
Шум | 10 | 7 | ||
Загальна оцінка | 150 | 122 | ||
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА | 450 | 404 | ||
+ Короткий гальмівний шлях і висока бічна стійкість на снігу + найкоротший гальмівний шлях на мокрій поверхні + найкоротший гальмівний шлях і хороша керованість на сухій дорозі - Низька стійкість до поперечного акваплануванню | ||||
2 | Dunlop SP Winter Sport 4D
| Тести | MAX | Бали |
Сніг | ||||
Гальмування | 40 | 30 | ||
Безпека | 30 | 24 | ||
Керованість | 15 | 14 | ||
Тягове зусилля | 40 | 38 | ||
Слешпленінг | 25 | 23 | ||
Загальна оцінка | 150 | 129 | ||
Мокра поверхня | ||||
Поздовжнє аквапланування | 25 | 19 | ||
Поперечний аквапланування | 10 | 7 | ||
Гальмування | 40 | 31 | ||
Безпека | 45 | 37 | ||
Керованість | 20 | 18 | ||
Бічна стійкість | 10 | 9 | ||
Загальна оцінка | 150 | 121 | ||
Суха поверхня | ||||
Гальмування | 40 | 34 | ||
Безпека | 30 | 29 | ||
Керованість | 20 | 20 | ||
Комфорт | 10 | 8 | ||
Економічність | 25 | 17 | ||
Слалом | 15 | 15 | ||
Шум | 10 | 7 | ||
Загальна оцінка | 150 | 130 | ||
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА | 450 | 380 | ||
+ Хороше тягове зусилля і високий рівень безпеки на снігу + Хороші інформативність і керованість на мокрій поверхні + Відмінні керованість, стійкість і контрольованість на сухому асфальті - Довгий гальмівний шлях на мокрій поверхні | ||||
3 | Goodyear ultra grip SUV | Тести | MAX | Бали |
Сніг | ||||
Гальмування | 40 | 30 | ||
Безпека | 30 | 23 | ||
Керованість | 15 | 13 | ||
Тягове зусилля | 40 | 33 | ||
Слешпленінг | 25 | 21 | ||
Загальна оцінка | 150 | 120 | ||
Мокра поверхня | ||||
Поздовжнє аквапланування | 25 | 23 | ||
Поперечний аквапланування | 10 | 10 | ||
Гальмування | 40 | 38 | ||
Безпека | 45 | 36 | ||
Керованість | 20 | 16 | ||
Бічна стійкість | 10 | 9 | ||
Загальна оцінка | 150 | 132 | ||
Суха поверхня | ||||
Гальмування | 40 | 35 | ||
Безпека | 30 | 24 | ||
Керованість | 20 | 19 | ||
Комфорт | 10 | 8 | ||
Економічність | 25 | 9 | ||
Слалом | 15 | 14 | ||
Шум | 10 | 7 | ||
Загальна оцінка | 150 | 116 | ||
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА | 450 | 368 | ||
+ Відмінна стійкість до аквапланування + Короткий гальмівний шлях на мокрій поверхні - Середнє тягове зусилля на снігу і відносно слабка стійкість до слашпленінгу - Довгий гальмівний шлях і проблеми з керованістю на сухому покритті - найвище опір коченню | ||||
3 | Uniroyal MS Plus 77 | Тести | MAX | Бали |
Сніг | ||||
Гальмування | 40 | 40 | ||
Безпека | 30 | 27 | ||
Керованість | 15 | 15 | ||
Тягове зусилля | 40 | 40 | ||
Слешпленінг | 25 | 19 | ||
Загальна оцінка | 150 | 141 | ||
Мокра поверхня | ||||
Поздовжнє аквапланування | 25 | 23 | ||
Поперечний аквапланування | 10 | 8 | ||
Гальмування | 40 | 31 | ||
Безпека | 45 | 28 | ||
Керованість | 20 | 15 | ||
Бічна стійкість | 10 | 9 | ||
Загальна оцінка | 150 | 114 | ||
Суха поверхня | ||||
Гальмування | 40 | 27 | ||
Безпека | 30 | 17 | ||
Керованість | 20 | 19 | ||
Комфорт | 10 | 7 | ||
Економічність | 25 | 22 | ||
Слалом | 15 | 13 | ||
Шум | 10 | 8 | ||
Загальна оцінка | 150 | 113 | ||
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА | 450 | 368 | ||
+ Саме високе тягове зусилля і найкоротша гальмівна дистанція на снігу + Висока стійкість до аквапланування + Низький рівень шуму + Низький опір коченню - Довгий гальмівний шлях і ймовірність різкої втрати зчеплення на мокрому асфальті - Низька стійкість до слашпленінгу - Неточні реакції на повороти керма і самий довгий гальмівний шлях на сухій дорозі | ||||
5 | Michelin Latitude Alpin LA2 | Тести | MAX | Бали |
Сніг | ||||
Гальмування | 40 | 35 | ||
Безпека | 30 | 19 | ||
Керованість | 15 | 13 | ||
Тягове зусилля | 40 | 38 | ||
Слешпленінг | 25 | 22 | ||
Загальна оцінка | 150 | 127 | ||
Мокра поверхня | ||||
Поздовжнє аквапланування | 25 | 21 | ||
Поперечний аквапланування | 10 | 5 | ||
Гальмування | 40 | 34 | ||
Безпека | 45 | 32 | ||
Керованість | 20 | 16 | ||
Бічна стійкість | 10 | 9 | ||
Загальна оцінка | 150 | 117 | ||
Суха поверхня | ||||
Гальмування | 40 | 34 | ||
Безпека | 30 | 21 | ||
Керованість | 20 | 19 | ||
Комфорт | 10 | 9 | ||
Економічність | 25 | 14 | ||
Слалом | 15 | 14 | ||
Шум | 10 | 7 | ||
Загальна оцінка | 150 | 118 | ||
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА | 450 | 362 | ||
+ Традиційний для Michelin високий рівень комфорту - Найгірший час кола на снігу, незважаючи на гарну інформативність - Тільки середні результати на мокрій поверхні - Негармонійне поведінку на сухій поверхні | ||||
6 | Bridgestone Blizzak LM-80 Evo | Тести | MAX | Бали |
Сніг | ||||
Гальмування | 40 | 34 | ||
Безпека | 30 | 22 | ||
Керованість | 15 | 14 | ||
Тягове зусилля | 40 | 36 | ||
Слешпленінг | 25 | 24 | ||
Загальна оцінка | 150 | 130 | ||
Мокра поверхня | ||||
Поздовжнє аквапланування | 25 | 20 | ||
Поперечний аквапланування | 10 | 5 | ||
Гальмування | 40 | 33 | ||
Безпека | 45 | 26 | ||
Керованість | 20 | 16 | ||
Бічна стійкість | 10 | 9 | ||
Загальна оцінка | 150 | 109 | ||
Суха поверхня | ||||
Гальмування | 40 | 31 | ||
Безпека | 30 | 19 | ||
Керованість | 20 | 19 | ||
Комфорт | 10 | 8 | ||
Економічність | 25 | 11 | ||
Слалом | 15 | 14 | ||
Шум | 10 | 7 | ||
Загальна оцінка | 150 | 109 | ||
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА | 450 | 348 | ||
+ Хороші результати на снігу + Відмінне зчеплення при імітації екстреного маневру на сльоті - Схильність до недостатньої обертальності на мокрій поверхні - Неточні реакції на повороти керма на сухій поверхні | ||||
7 | Kumho I Zen RV KC15 | Тести | MAX | Бали |
Сніг | ||||
Гальмування | 40 | 29 | ||
Безпека | 30 | 20 | ||
Керованість | 15 | 13 | ||
Тягове зусилля | 40 | 31 | ||
Слешпленінг | 25 | 23 | ||
Загальна оцінка | 150 | 116 | ||
Мокра поверхня | ||||
Поздовжнє аквапланування | 25 | 20 | ||
Поперечний аквапланування | 10 | 1 | ||
Гальмування | 40 | 35 | ||
Безпека | 45 | 30 | ||
Керованість | 20 | 15 | ||
Бічна стійкість | 10 | 9 | ||
Загальна оцінка | 150 | 110 | ||
Суха поверхня | ||||
Гальмування | 40 | 33 | ||
Безпека | 30 | 20 | ||
Керованість | 20 | 18 | ||
Комфорт | 10 | 8 | ||
Економічність | 25 | 18 | ||
Слалом | 15 | 14 | ||
Шум | 10 | 8 | ||
Загальна оцінка | 150 | 119 | ||
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА | 450 | 345 | ||
+ Передбачувану поведінку на сухій поверхні + Низький рівень шуму - Найдовший гальмівний шлях і найнижче тягове зусилля на снігу - Дуже низька стійкість до поперечного акваплануванню - Підвищена жорсткість ходу | ||||
7 | Nokian WR SUV 3 | Тести | MAX | Бали |
Сніг | ||||
Гальмування | 40 | 31 | ||
Безпека | 30 | 19 | ||
Керованість | 15 | 13 | ||
Тягове зусилля | 40 | 31 | ||
Слешпленінг | 25 | 22 | ||
Загальна оцінка | 150 | 116 | ||
Мокра поверхня | ||||
Поздовжнє аквапланування | 25 | 19 | ||
Поперечний аквапланування | 10 | 6 | ||
Гальмування | 40 | 33 | ||
Безпека | 45 | 27 | ||
Керованість | 20 | 15 | ||
Бічна стійкість | 10 | 8 | ||
Загальна оцінка | 150 | 108 | ||
Суха поверхня | ||||
Гальмування | 40 | 33 | ||
Безпека | 30 | 27 | ||
Керованість | 20 | 20 | ||
Комфорт | 10 | 8 | ||
Економічність | 25 | 15 | ||
Слалом | 15 | 14 | ||
Шум | 10 | 4 | ||
Загальна оцінка | 150 | 121 | ||
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА | 450 | 345 | ||
+ Хороша керованість на сухому асфальті - Для шин цього бренду розчаровують результати на снігу - Різка втрата зчеплення в поворотах на мокрій дорозі - Самий гучний шум |