Продавець «АВТОПІК» — ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН АВТОТОВАРІВ розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2902 відгуків
Інтернет-магазин шин та дисків "АВТОПІК"

Тест зимових шин розміру 235/65 R17 для позашляховиків

Тест зимових шин розміру 235/65 R17 для позашляховиків

Фахівці відомого автожурналу Auto Zeitung Allrad (Німеччина) провели випробування зимових шин типорозміру 235/65 R17 для кросоверів. На цей раз перевірка проходила в 18 етапів. Для дослідження були обрані одні з найвідоміших брендів шиновиробництва, чиї імена зарекомендували себе у всьому світі. Всі моделі проходили тести продемонстрували досить непогані результати, але як відзначають експерти, які проводили тести, ідеальну модель шин, яка показала на всіх етапах випробування відмінні результати, так і не вдалося виявити. Результати тесту наведено в підсумковій таблиці, де описані всі переваги і недоліки тестованих шин.

 

Список протестованих шин:

Результати тестів

Гальмування на снігу
(Гальмівний шлях з 50 до 0 км/г, м)

Керованість на снігу
(Час кола, з)

Тягове зусилля на снігу
(Тягове зусилля, Н)

Стійкість до подовжньому акваплануванню
(Час втрати зчеплення, км/ч)

Гальмування на мокрому асфальті
(Гальмівний шлях з 100 до 0 км/г, м)

Керованість на мокрому асфальті
(Час кола, з)

Бічна стійкість на мокрому асфальті
(Час проходження кругового треку, з)

Гальмування на сухому асфальті
(Гальмівний шлях з 100 до 0 км/г, м)

Керованість на сухому асфальті
(Час кола, з)

Економічність
(Коефіцієнт опору коченню)

Слалом на сухому асфальті
(Середня швидкість, км/ч)

Гучність
(Рівень шуму при 80 км/год, дБ(А))

Підсумкова таблиця

Місце Шина Підсумки
1

Pirelli Scorpion Winter

Тести MAX Бали
Сніг
Гальмування 40 39
Безпека 30 29
Керованість 15 15
Тягове зусилля 40 38
Слешпленінг 25 25
Загальна оцінка 150 146
Мокра поверхня
Поздовжнє аквапланування 25 20
Поперечний аквапланування 10 3
Гальмування 40 40
Безпека 45 44
Керованість 20 19
Бічна стійкість 10 10
Загальна оцінка 150 136
Суха поверхня
Гальмування 40 37
Безпека 30 23
Керованість 20 19
Комфорт 10 8
Економічність 25 15
Слалом 15 13
Шум 10 7
Загальна оцінка 150 122
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА 450 404
+ Короткий гальмівний шлях і висока бічна стійкість на снігу
+ найкоротший гальмівний шлях на мокрій поверхні
+ найкоротший гальмівний шлях і хороша керованість на сухій дорозі

- Низька стійкість до поперечного акваплануванню
 
2

Dunlop SP Winter Sport 4D 


Тести MAX Бали
Сніг
Гальмування 40 30
Безпека 30 24
Керованість 15 14
Тягове зусилля 40 38
Слешпленінг 25 23
Загальна оцінка 150 129
Мокра поверхня
Поздовжнє аквапланування 25 19
Поперечний аквапланування 10 7
Гальмування 40 31
Безпека 45 37
Керованість 20 18
Бічна стійкість 10 9
Загальна оцінка 150 121
Суха поверхня
Гальмування 40 34
Безпека 30 29
Керованість 20 20
Комфорт 10 8
Економічність 25 17
Слалом 15 15
Шум 10 7
Загальна оцінка 150 130
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА 450 380
+ Хороше тягове зусилля і високий рівень безпеки на снігу
+ Хороші інформативність і керованість на мокрій поверхні
+ Відмінні керованість, стійкість і контрольованість на сухому асфальті
- Довгий гальмівний шлях на мокрій поверхні
 
3

Goodyear ultra grip SUV
 

Тести MAX Бали
Сніг
Гальмування 40 30
Безпека 30 23
Керованість 15 13
Тягове зусилля 40 33
Слешпленінг 25 21
Загальна оцінка 150 120
Мокра поверхня
Поздовжнє аквапланування 25 23
Поперечний аквапланування 10 10
Гальмування 40 38
Безпека 45 36
Керованість 20 16
Бічна стійкість 10 9
Загальна оцінка 150 132
Суха поверхня
Гальмування 40 35
Безпека 30 24
Керованість 20 19
Комфорт 10 8
Економічність 25 9
Слалом 15 14
Шум 10 7
Загальна оцінка 150 116
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА 450 368
+ Відмінна стійкість до аквапланування
+ Короткий гальмівний шлях на мокрій поверхні
- Середнє тягове зусилля на снігу і відносно слабка стійкість до слашпленінгу
- Довгий гальмівний шлях і проблеми з керованістю на сухому покритті
- найвище опір коченню
 
3

Uniroyal MS Plus 77
 

Тести MAX Бали
Сніг
Гальмування 40 40
Безпека 30 27
Керованість 15 15
Тягове зусилля 40 40
Слешпленінг 25 19
Загальна оцінка 150 141
Мокра поверхня
Поздовжнє аквапланування 25 23
Поперечний аквапланування 10 8
Гальмування 40 31
Безпека 45 28
Керованість 20 15
Бічна стійкість 10 9
Загальна оцінка 150 114
Суха поверхня
Гальмування 40 27
Безпека 30 17
Керованість 20 19
Комфорт 10 7
Економічність 25 22
Слалом 15 13
Шум 10 8
Загальна оцінка 150 113
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА 450 368
+ Саме високе тягове зусилля і найкоротша гальмівна дистанція на снігу
+ Висока стійкість до аквапланування
+ Низький рівень шуму
+ Низький опір коченню
- Довгий гальмівний шлях і ймовірність різкої втрати зчеплення на мокрому асфальті
- Низька стійкість до слашпленінгу
- Неточні реакції на повороти керма і самий довгий гальмівний шлях на сухій дорозі
 
5

Michelin Latitude Alpin LA2 
 

Тести MAX Бали
Сніг
Гальмування 40 35
Безпека 30 19
Керованість 15 13
Тягове зусилля 40 38
Слешпленінг 25 22
Загальна оцінка 150 127
Мокра поверхня
Поздовжнє аквапланування 25 21
Поперечний аквапланування 10 5
Гальмування 40 34
Безпека 45 32
Керованість 20 16
Бічна стійкість 10 9
Загальна оцінка 150 117
Суха поверхня
Гальмування 40 34
Безпека 30 21
Керованість 20 19
Комфорт 10 9
Економічність 25 14
Слалом 15 14
Шум 10 7
Загальна оцінка 150 118
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА 450 362
+ Традиційний для Michelin високий рівень комфорту
- Найгірший час кола на снігу, незважаючи на гарну інформативність
- Тільки середні результати на мокрій поверхні
- Негармонійне поведінку на сухій поверхні
 
6

Bridgestone Blizzak LM-80 Evo 
 

Тести MAX Бали
Сніг
Гальмування 40 34
Безпека 30 22
Керованість 15 14
Тягове зусилля 40 36
Слешпленінг 25 24
Загальна оцінка 150 130
Мокра поверхня
Поздовжнє аквапланування 25 20
Поперечний аквапланування 10 5
Гальмування 40 33
Безпека 45 26
Керованість 20 16
Бічна стійкість 10 9
Загальна оцінка 150 109
Суха поверхня
Гальмування 40 31
Безпека 30 19
Керованість 20 19
Комфорт 10 8
Економічність 25 11
Слалом 15 14
Шум 10 7
Загальна оцінка 150 109
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА 450 348
+ Хороші результати на снігу
+ Відмінне зчеплення при імітації екстреного маневру на сльоті
- Схильність до недостатньої обертальності на мокрій поверхні
- Неточні реакції на повороти керма на сухій поверхні
 
7

Kumho I Zen RV KC15 
 

Тести MAX Бали
Сніг
Гальмування 40 29
Безпека 30 20
Керованість 15 13
Тягове зусилля 40 31
Слешпленінг 25 23
Загальна оцінка 150 116
Мокра поверхня
Поздовжнє аквапланування 25 20
Поперечний аквапланування 10 1
Гальмування 40 35
Безпека 45 30
Керованість 20 15
Бічна стійкість 10 9
Загальна оцінка 150 110
Суха поверхня
Гальмування 40 33
Безпека 30 20
Керованість 20 18
Комфорт 10 8
Економічність 25 18
Слалом 15 14
Шум 10 8
Загальна оцінка 150 119
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА 450 345
+ Передбачувану поведінку на сухій поверхні
+ Низький рівень шуму
- Найдовший гальмівний шлях і найнижче тягове зусилля на снігу
- Дуже низька стійкість до поперечного акваплануванню
- Підвищена жорсткість ходу
 
7

Nokian WR SUV 3 
 

Тести MAX Бали
Сніг
Гальмування 40 31
Безпека 30 19
Керованість 15 13
Тягове зусилля 40 31
Слешпленінг 25 22
Загальна оцінка 150 116
Мокра поверхня
Поздовжнє аквапланування 25 19
Поперечний аквапланування 10 6
Гальмування 40 33
Безпека 45 27
Керованість 20 15
Бічна стійкість 10 8
Загальна оцінка 150 108
Суха поверхня
Гальмування 40 33
Безпека 30 27
Керованість 20 20
Комфорт 10 8
Економічність 25 15
Слалом 15 14
Шум 10 4
Загальна оцінка 150 121
ПІДСУМКОВА ОЦІНКА 450 345
+ Хороша керованість на сухому асфальті
- Для шин цього бренду розчаровують результати на снігу
- Різка втрата зчеплення в поворотах на мокрій дорозі
- Самий гучний шум
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner