Тест зимових шин для позашляховиків SUV
Незалежні експерти відомого видання Auto Bild (Білорусія) в черговий раз провели випробування зимових шин. На цей раз вони обрали 8 зимових шин типорозміру 235/65 R17 призначених для кросоверів. Щоб порівняти в чому різниця, експерти перевіряли шини двох різних типів, скандинавські (шини спроектовані для їзди під час суворої зими) і європейського типу (створювалися не для холодних зим). Для дослідження були взяті виключно преміальні бренди, щоб досягти максимально хороших результатів. У підсумковій таблиці наведено результати 18-ти тестів і оцінки отримані в ході випробування.
Список протестованих шин:
- Bridgestone Blizzak Spike-01
- Continental ContiCrossContactViking
- Federal Himalaya SUV 4x4
- Michelin Latitude X-Ice 2
- Nokian Hakkapeliitta SUV 8
- Nokian Hakkapeliitta R2 SUV
- Toyo Observe Garit GSi5
- Yokohama Geolandar I/T-S G073
Лід
Сніг
Асфальт
Місце | Модель шини | Думка експертів |
1 | Nokian Hakkapeliitta SUV 8 |
|
| ІВ і ІС: 108T XL + кращий рівень зчеплення на льоду + високі зчіпні властивості зі снігом + відмінна гальмівна дистация на мокрому асфальті + хороші гальмівні властивості на мокрому й сухому покритті + низький опір коченню | |
2 | Bridgestone Blizzak Spike-01 |
|
ІВ і ІС: 108T XL + високий рівень зчеплення на льоду + хороші характеристики розгону та гальмування на снігу + кращий відведення талого снігу з плями контакту + хороші характеристики керованості та гальмування на мокрій поверхні - низький рівень поперечного зчеплення на снігу - довгий гальмівний шлях на сухому треку - найвище опір коченню | ||
3 | Nokian Hakkapeliitta R2 SUV | |
ІВ і ІС: 108R + високі характеристики розгону та гальмування на снігу + найбезпечніша керованість на снігу + найкоротший гальмівний шлях на сухому покритті + кращі характеристики на асфальті в цілому + низький опір коченню - середні характеристики розгону і гальмування на льоду | ||
4 | Michelin Latitude X-Ice 2 | |
ІВ і ІС: 108T XL + хороші характеристики розгону та гальмування на снігу + середня безпеку на льоду + середня безпека керування на снігу + середня безпека управління на мокрій поверхні + самий низький опір коченню - невисокі характеристики розгону та гальмування на снігу - поганий відвід талого снігу з плями контакту - довгий гальмівний шлях на асфальті | ||
5 | ||
ІВ і ІС: 108H XL + високі характеристики розгону та гальмування на снігу + середня безпека керування на снігу + висока безпеку на мокрому асфальті + короткий гальмівний шлях на мокрій дорозі - невисокі характеристики розгону і гальмування на льоду - низька безпека управління на льоду - поганий відвід талого снігу з плями контакту - довгий гальмівний шлях на мокрому треку | ||
6 | Federal Himalaya SUV 4x4 | |
ІВ і ІС: 104T + середня безпеку на льоду - довгий гальмівний шлях на снігу - довгий гальмівний шлях на льоду - самий довгий гальмівний шлях на сухій поверхні | ||
7 | ||
ІВ і ІС: 104S + приваблива ціна + середня безпека керування на снігу - найнижча безпеку на льоду - низькі характеристика розгону на льоду і снігу - найнижча безпека управління мокрому покритті - довгий гальмівний шлях на мокрому асфальті - високий опір коченню | ||
8 | ||
ІВ і ІС: 108Q + приваблива ціна + хороший відвід талого снігу з плями контакту - найгірший розгін на льоду - низька безпека управління на льоду - найнижча безпека керування на снігу - самий довгий гальмівний шлях на мокрій трасі - найнижча безпеку на мокрому асфальті |