Продавець «АВТОПІК» — ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН АВТОТОВАРІВ розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2797 відгуків
Інтернет-магазин шин та дисків "АВТОПІК"

Тест зимових шин для позашляховиків SUV

Тест зимових шин для позашляховиків SUV

Незалежні експерти відомого видання Auto Bild (Білорусія) в черговий раз провели випробування зимових шин. На цей раз вони обрали 8 зимових шин типорозміру 235/65 R17 призначених для кросоверів. Щоб порівняти в чому різниця, експерти перевіряли шини двох різних типів, скандинавські (шини спроектовані для їзди під час суворої зими) і європейського типу (створювалися не для холодних зим). Для дослідження були взяті виключно преміальні бренди, щоб досягти максимально хороших результатів. У підсумковій таблиці наведено результати 18-ти тестів і оцінки отримані в ході випробування.

Список протестованих шин:

 

Лід

Сніг

Асфальт

Місце Модель шини Думка експертів
1

Nokian Hakkapeliitta SUV 8

 

 

ІВ і ІС: 108T XL
Твердість гуми по Шору: 49
Глибина протектора, мм: 9,5
Країна виробник: Фінляндія

+ кращий рівень зчеплення на льоду
+ високі зчіпні властивості зі снігом
+ відмінна гальмівна дистация на мокрому асфальті
+ хороші гальмівні властивості на мокрому й сухому покритті
+ низький опір коченню
2

Bridgestone Blizzak Spike-01

 

 

ІВ і ІС: 108T XL
Твердість гуми по Шору: 54
Глибина протектора, мм: 10,0
Країна виробництва: Японія

+ високий рівень зчеплення на льоду
+ хороші характеристики розгону та гальмування на снігу
+ кращий відведення талого снігу з плями контакту
+ хороші характеристики керованості та гальмування на мокрій поверхні
- низький рівень поперечного зчеплення на снігу
- довгий гальмівний шлях на сухому треку
- найвище опір коченню
3

Nokian Hakkapeliitta R2 SUV

 
 

ІВ і ІС: 108R
Твердість гуми по Шору: 52
Глибина протектора, мм: 8,5
Країна виробник: Росія
 

+ високі характеристики розгону та гальмування на снігу
+ найбезпечніша керованість на снігу
+ найкоротший гальмівний шлях на сухому покритті
+ кращі характеристики на асфальті в цілому
+ низький опір коченню
- середні характеристики розгону і гальмування на льоду
4

Michelin Latitude X-Ice 2

 
 

ІВ і ІС: 108T XL
Твердість гуми по Шору: 53
Глибина протектора, мм: 8,0
Країна виготовлення: Канада
 

+ хороші характеристики розгону та гальмування на снігу
+ середня безпеку на льоду
+ середня безпека керування на снігу
+ середня безпека управління на мокрій поверхні
+ самий низький опір коченню
- невисокі характеристики розгону та гальмування на снігу
- поганий відвід талого снігу з плями контакту
- довгий гальмівний шлях на асфальті
5

Continental ContiCrossContactViking

 
 

ІВ і ІС: 108H XL
Твердість гуми по Шору: 56
Глибина протектора, мм: 9,0
Країна виготовлення: Німеччина
 

+ високі характеристики розгону та гальмування на снігу
+ середня безпека керування на снігу
+ висока безпеку на мокрому асфальті
+ короткий гальмівний шлях на мокрій дорозі
- невисокі характеристики розгону і гальмування на льоду
- низька безпека управління на льоду
- поганий відвід талого снігу з плями контакту
- довгий гальмівний шлях на мокрому треку
6

Federal Himalaya SUV 4x4

 
 

ІВ і ІС: 104T
Твердість гуми по Шору: 54
Глибина протектора, мм: 9,5

 

+ середня безпеку на льоду
- довгий гальмівний шлях на снігу
- довгий гальмівний шлях на льоду
- самий довгий гальмівний шлях на сухій поверхні
7

Toyo Observe Garit GSi5

 
 

ІВ і ІС: 104S
Твердість гуми по Шору: 52
Глибина протектора, мм: 10,0
Країна виробництва: Японія
 

+ приваблива ціна
+ середня безпека керування на снігу
- найнижча безпеку на льоду
- низькі характеристика розгону на льоду і снігу
- найнижча безпека управління мокрому покритті
- довгий гальмівний шлях на мокрому асфальті
- високий опір коченню
8

Yokohama Geolandar I/T-S G073

 
 

ІВ і ІС: 108Q
Твердість гуми по Шору: 52
Глибина протектора, мм: 10,0
Країна виробництва: Японія
 

+ приваблива ціна
+ хороший відвід талого снігу з плями контакту
- найгірший розгін на льоду
- низька безпека управління на льоду
- найнижча безпека керування на снігу
- самий довгий гальмівний шлях на мокрій трасі
- найнижча безпеку на мокрому асфальті
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner